زندگی ما دو نفر

یه جور دیگش

زندگی ما دو نفر

یه جور دیگش

شکواییه

سلام 

 

چرا ما آدمای متاهل تا میگیم مشکل همه فکرشون به دعوا کردن میره. مگه آدم متاهل نمیتونه مشکلی غیر از دعوا کردن با همسرش داشته باشه و بعداز حل شدنش درس آدمیت رو یاد بگیره. 

 

به هر حال اینو نوشتم که همه بدونن مشکل من دعوا با عزیز دلم نبوده و بس . من همیشه عاشق عزیز نمکین و بازیگوش خودم بودم و هستم و خواهم بود بی تعارف و بی ریا . صاف مثل آبی آسمون. 

 

 

بای

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://tp://manbaoon.blogsky.com

سلام به اقا و خانوم خونه. امیدوارم حالتون خوب باشه.

منم نمیدونم چرا؟ ذهن بعضی ادماعادت به منفی نگری داره کاریشم نمیشه کرد.

به نظر من اسمشو نمیشه گذاشت دعوا بیشترش اختلاف سلیقست که طبیعی و قشنگی زندگی به این اختلافاته که بخاطر همدیگه گذشت کنیم.
ایشالا همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید.

سلام

ممنون از توجه شما به وبلاگ ما. واقعا امیدوار میشم میبینم که بعضی ها هم هستن که مثبت اندیشن. باز هم ممنون

حسن حساس سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.watersky.blogsky.com

بابا عاشق :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد